• slider03
  • slider04
  • slider05
  • slider06
A A A

Szanowni Państwo,

Ze względu na zapewnienie rzetelności rozpatrzenia, skargi i wnioski w Szpitalu Miejskim w Tychach składane są wyłącznie w formie pisemnej:

  1. bezpośrednio u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Tychach przy ul. Cichej 27 od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30 – 15:00, w piątki w godz. 7:00 - 13:00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. (32) 780 -87-36;
  2. bezpośrednio w Sekretariacie Szpitala Miejskiego w Tychach przy ul. Cichej 27 od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30 – 15:00, w piątki w godz. 7:00 - 13:00;
  3. za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  4. listownie na adres Spółki: Szpital Miejski w Tychach Sp. z o. o., ul. Cicha 27, 43-100 Tychy

                                      Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta - Karolina Kapica

                                      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. (32) 780 -87-36

Każda skarga/wniosek podlegają postępowaniu wyjaśniającemu. Termin rozpatrzenia skargi wniosku: bez zbędnej zwłoki, przy czym Szpital zastrzega sobie, iż załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu 30 dni, a sprawy szczególnie skomplikowanej lub w przypadku, kiedy uzyskanie oświadczenia osoby zaangażowanej w zdarzenie będące przedmiotem skargi jest czasochłonne - nie później niż w ciągu 60 dni od dnia wniesienia skargi.

W wyjątkowych przypadkach (np. ze względu na stan pacjenta) zgłoszenia skargi lub wniosku może nastąpić ustnie.

Nie rozpatruje się jako skarg pism dotyczących spraw, które zostały rozstrzygnięte prawomocnym wyrokiem sądu lub ostateczną decyzją administracyjną. 

Pacjent może również złożyć skargę za pośrednictwem Rzecznika Praw Pacjenta a także Narodowego Funduszu Zdrowia.