Aktualności

Informacja dotycząca szczepienia W związku z możliwością zaszczepienia dzieci bezpłatną szczepionką przeciwko meningokokom typu C (NeisVac-C) prosimy chętnych rodziców o zgłaszanie się w...
Więcej…
PORADNIA LARYNGOLOGICZNA: Poradnia prowadzi diagnostykę i leczy schorzenia górnych dróg oddechowych, uszu, głowy i szyi. Świadczeń w Poradni laryngologicznej udziela:     lek....
Więcej…
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. - RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: Administratorem danych osobowych Pacjentów jest...
Więcej…
Poradnia Laktacyjna Zapewnia wszechstronną pomoc mamom, które chcą karmić swoje dzieci piersią, ale zmagają się z różnymi problemami, jak np.: bolesne i poranione brodawki; odmowa...
Więcej…
Życzenia z okazji dnia Pracownika Służby Zdrowia  
Więcej…

Fundacja Cicha Nadzieja

Login Form



Zarządzenie Nr 2 / 2016

Z DNIEM 11.04.2016r. ZAKAZ ODWIEDZIN ZOSTAJE ODWOŁANY.


Dyrektora Szpitala Miejskiego w Tychach sp. z o.o.
z dnia 01 marca 2016 r.

w sprawie wstrzymania odwiedzin w Oddziałach szpitalnych.


zarządzam, co następuje:

§ 1

W związku ze wzmożoną zachorowalnością na infekcje górnych dróg oddechowych wstrzymuje się do odwołania odwiedziny w Oddziale kardiologicznym, wewnętrznym o profilu gastroenterologicznym oraz dziecięcym.

§ 2

Zarządzenie, wchodzi w życie od dnia 01 marca 2016 r.

Zarządzenie nr 2 / 2016 w formie pdf dostępne tutaj


 

Wstrzymanie odwiedzin w Oddziale dziecięcym

Informacja o wstrzymaniu odwiedzin w załączeniu:

- Zarządzenie Nr 1 / 2016


 

Oferta pracy:

Zatrudnimy pielęgniarkę na Oddział internistyczny (praca zmianowa).
Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Sekretariatem (osobiście lub telefonicznie pod numerem tel. (32) 780-87-03) w godzinach 08.00 do 15.00.


 

Certyfikat ISO

logodlaszpitalawtychach

W Szpitalu prowadzone są intensywne działania ukierunkowane na stałą poprawę jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych. Skupiają się one przede wszystkim na wypracowywaniu i wdrażaniu odpowiednich rozwiązań podnoszących jakość funkcjonowania Szpitala w każdym obszarze działalności. Głównym celem działań na rzecz poprawy jakości usług medycznych jest zapewnienie wysokiego poziomu medycznego, organizacyjnego i etycznego oferowanych świadczeń zdrowotnych.

W dniu 05.11.2014 r. po przeprowadzeniu przez Polską Akademię Jakości CERT Sp. z o. o. auditu certyfikującego, Szpital Miejski w Tychach uzyskał certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem zgodny z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009 i PN-EN ISO 14001:2005.

Zakres certyfikacji obejmował: Usługi medyczne w zakresie leczenia szpitalnego, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej (okulistyka, kardiologia, gastroenterologia, choroby wewnętrzne, pediatria, choroby metaboliczne, onkologia, diabetologia, neurologia, laryngologia, urologia, psychologia, psychiatria, ginekologia, nefrologia, hematologia, geriatria, logopedia, endokrynologia, alergologia), pracowni endoskopowej, podstawowej opieki zdrowotnej w tym transportu sanitarnego, pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej, chemioterapii, pracowni RTG, USG, spirometrii, EKG, laboratorium analitycznego, apteki, medycyny pracy, a także profilaktyki i promocji zdrowia.

certyfikat

Certyfikat.pdf

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I ŚRODOWISKIEM

Korzyści dla pacjenta:

  • usprawnienie systemu udzielania świadczeń medycznych;
  • systematyczne podnoszenie jakości świadczeń zdrowotnych;
  • poprawa standardu oferowanych usług medycznych;
  • ciągłe rozszerzanie ofert usług medycznych;
  • stwarzanie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta;
  • przestrzeganie praw pacjenta i poszanowanie jego godności osobistej;
  • udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia;
  • staranne prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta;
  • poprawa oraz zapewnienie bezpiecznych warunków bytowych pacjentów w trakcie hospitalizacji i leczenia ambulatoryjnego, dzięki rozbudowie nowoczesnej infrastruktury medycznej, technicznej i technologicznej przystosowanej do obowiązujących standardów;
  • stałe badanie satysfakcji pacjentów z leczenia szpitalnego i opieki ambulatoryjnej oraz dostosowywanie się do ich potrzeb i oczekiwań;
  • poprawa współpracy pomiędzy wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie leczenia pacjenta.

Korzyści dla pracownika:

  • poprawa komunikacji interpersonalnej, obiegu dokumentacji, organizacji pracy;
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług i oddziaływanie placówki na środowisko;
  • zapewnienie bezpiecznych warunków pracy;
  • wzrost zaangażowania pracowników w podnoszenie jakości świadczeń medycznych;
  • zwiększenie motywacji do pracy oraz podniesienie efektywności pracy zespołowej;
  • integracja grup zawodowych;
  • wzrost zaufania pracownika do pracodawcy;
  • uporządkowanie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników.

Korzyści dla szpitala:

  • usprawnienie i optymalizacja procesów zarządzania;
  • redukcja kosztów działalności;
  • zwiększenie efektywności działania, skuteczności wykorzystania zasobów organizacji poprzez zmniejszenie zużycia energii, surowców, materiałów, właściwą gospodarkę lekiem oraz prawidłowe zarządzanie odpadami;
  • uporządkowanie dokumentacji, procedur postępowania;
  • zwiększenie wiarygodności i konkurencyjności szpitala na rynku usług medycznych - podnoszenie prestiżu szpitala w oczach pacjenta i płatnika oraz prywatnych firm ubezpieczeniowych;
  • kreowanie wizerunku placówki służby zdrowia jako zdolnej do zapewnienia właściwej opieki pacjentom;
  • zapobieganie zdarzeniom potencjalnie awaryjnym, w tym awarii środowiskowych;
  • szybkie i skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów;
  • zmniejszenie liczby popełnianych błędów, zmniejszenie ilości reklamacji;
  • podnoszenie kultury organizacji szpitala.

POLITYKA JAKOŚCI

Najważniejszym dokumentem Systemu Zarządzania jest Polityka Jakości i Środowiska, zawierająca deklaracje kierownictwa dotyczące stosowania wymagań norm, prowadzenia ciągłego doskonalenia, przeznaczenia niezbędnych dla rozwoju systemu zasobów, identyfikacji oraz spełniania potrzeb i oczekiwań klientów.

polityka jakosci

Polityka jakości.pdf

ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA

Identyfikacja potrzeb i oczekiwań pacjentów dotyczących jakości usług medycznych świadczonych przez Szpital Miejski w Tychach jest jednym z celów zawartych w Polityce Jakości. Realizacja tego celu jest możliwa do osiągnięcia, tylko poprzez stałe monitorowanie jakości świadczonych usług medycznych. W szpitalu wprowadzone zostało badanie satysfakcji pacjenta oparte na wypełnieniu anonimowej ankiety. Ankiety są dostępne na oddziałach szpitalnych przy dyżurkach pielęgniarskich oraz w rejestracji Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Szczere opinie Naszych Pacjentów są niezbędne, aby korygować niedociągnięcia i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom. Zapraszamy do wypełnienia ankiety podczas wizyty w naszej placówce.

Pełnomocnik Dyrektora ds. zarządzania jakością i środowiskiem

Agnieszka Knapik

 


 

 

Życzenia bożonarodzeniowe

zyczenia

 


 

 

Zmiana godzin pracy pracowników administracji

Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, iż od dnia 1 listopada 2015 r. zmieniają się
godziny pracy pracowników administracji Szpitala Miejskiego w Tychach.

Poniedziałek 08:00 16:35
Wtorek 08:00 15:35
Środa 08:00 15:35
Czwartek 08:00 15:35
Piątek 07:00 13:35

 


 

 

24.12.2015 r. - Dzień wolny dla pracowników Administracji Szpitala

Uprzejmie informujemy iż 24.12.2015r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Administracji Szpitala (Marketing i Statystyka, Księgowość, Kadry-Płace, Sekretariat, Dział Gospodarczo-Techniczny, Dział Informatyki) w zamian za święto przypadające w sobotę 26.12.2015 r.


 

14.08.2015 - Dzień wolny dla pracowników Administracji Szpitala

Uprzejmie informujemy iż 14.08.2015r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Administracji Szpitala (Statystyka, Marketing, Księgowość, Kadry-Płace, Sekretariat, Dział Gospodarczo-Techniczny) w zamian za święto  przypadające w sobotę 15.08.2015 r.

 


 

„Dzień Zdrowia – 07 czerwca 2015r.”

07 czerwca 2015r. na Placu pod Żyrafą zaprosiliśmy Państwa do naszego stanowiska w ramach DNIA ZDROWIA.
Wykonaliśmy dla Państwa ok. 180 pomiarów ciśnienia, 150 pomiarów cukru.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się porady związane z profilaktyką chorób układu sercowo-naczyniowego (lekarze, w tym również lekarz diabetolog oraz dietetycy udzielili kilkudziesięciu porad).
Do lekarza dermatologa, który badał zmiany skórne dermatoskopem - ustawiła się bardzo długa kolejka.
Rehabilitant udzielił 15 konsultacji.
Ratownicy prowadzili warsztaty pierwszej pomocy, na scenie zaprezentowali sposób postępowania z dzieckiem w przypadku zadławienia. Chętnych do ćwiczeń z fantomami medycznymi nie brakowało.
Fundacja "CICHA-NADZIEJA" we współpracy ze Szpitalem przygotowała "Kącik Malucha". Malowanie twarzy, kolorowanie, konkursy z nagrodami, bąbelkowa kraina - to tylko niektóre z atrakcyjnych punktów programu zaproponowanego na Dzień Zdrowia.
Firma DANONE częstowała najmłodszych uczestników pysznymi serkami i deserami.


 

 

Stowarzyszenie Sportowe Tychy rusza z akcją „Cicha-Nadzieja”.

Polega ona na wsparciu Fundacji „CICHA-NADZIEJA” przy Szpitalu Miejskim w Tychach.

Stowarzyszenie podczas III Całodobowego Meczu Piłki Nożnej zbierać będzie środki na zakup pompy infuzyjnej, bądź elektrokardiografu dla Szpitala Miejskiego w Tychach. Koszt pierwszego urządzenia oscyluje w granicach 3,5 tys. zł, a drugiego 6 tys. zł. W zależności od zgromadzonej kwoty, zostanie podjęta decyzja o zakupie jednego z nich. A może uda nam się zakupić obydwa urządzenia?

Najdłuższy mecz piłkarski w naszym mieście rozegrany zostanie z 3 na 4 lipca. To już trzecia edycja rozgrywek. Poprzednie dwie cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Wspólnie ze Stowarzyszeniem Sportowe Tychy apelujemy do wszelkich firm.

Każdy z Was może wesprzeć szczytny cel imprezy, a przy okazji zareklamować swoją firmę. W ramach wsparcia Stowarzyszenie oferuje banerek reklamowy na plakacie promującym imprezę, wymienianie przez spikera w trakcie imprezy, wywieszenie baneru (bądź po uzgodnieniu z organizatorami swojego stoiska), a także promocja na koncie Stowarzyszenia ST na portalu facebook.pl

Zespoły chcące wziąć udział w meczu muszą wykupić cegiełkę w wysokości minimum 100,00 zł. Organizatorzy zapewniają m.in. napoje oraz dołożą starań, aby zapewnić również ciepłe posiłki. Pojedynek rozgrywany podobnie jak w 2014 r. na obiekcie im. Alfreda Potrawy rozpocznie się w piątek (03.07.) o godz. 12:00, a zakończy po 24 godzinach, tj. w sobotę (04.07.) o godz. 12:00.

Wszelkie pytanie prosimy kierować pod adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. – po przesłaniu wiadomości na pewno skontaktuje się z Państwem przedstawiciel Stowarzyszenia Sportowe Tychy.

Pomóc mogą również osoby prywatne przesyłając na konto Stowarzyszenia Sportowe Tychy darowiznę o dowolnej kwocie. W tytule prosimy wpisywać hasło „Cicha Nadzieja”. Nr konta: 46 2030 0045 1110 0000 0316 1380 (Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.).

logo


 

Dzień Zdrowia 2015

Serdecznie zapraszamy do udziału w Dniu Zdrowia, który odbędzie się dnia 7 czerwca 2015r. na Placu Pod Żyrafą w godzinach 13:00 - 19:00

Zapraszamy do zapoznania się z plakatem.

Dzień Zdrowia 2015

 


 

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna > Ostatnie >>